Podsumowanie sprawy Andrzeja D.

dodano: 
18.10.2005
komentarzy: 
1

Małgorzata Wyszyńska zastanawia się w Pressie nad tym, w jaki sposób Cross Media wybrnie z sytuacji kryzysowej. PR-owcy ze środowiska zadają sobie pytanie, czy aresztowanie prezesa agencji nie było intrygą. W prawdziwość zarzutów stawianych prezesowi Cross Media wątpią m.in. rzecznik Kompanii Piwowarskiej, Paweł Kwiatkowski i prezes ZFPR, Grzegorz Szczepański. Według tego ostatniego „ktoś usłużnie podsunął temat mediom”.
W sytuacji, gdy telewizja, radio i prasa informowały o zdarzeniu, Cross Media musiało odbudowywać nadszarpnięty wizerunek firmy. Agencja zaczęła od wydania oświadczenia, w którym zatrzymany zrzeka się swoich funkcji publicznych i zapewnia o niewinności. Nie zrobiła jednak nic więcej. Otwarte wypowiedzi Andrzeja D. w mediach pozytywnie ocenia Małgorzata Zaborowska, prezes United PR. Zastrzega, że część klientów na pewno wycofa się ze współpracy z Cross Media, by nie kojarzyć się z nieuczciwymi działaniami. Według Zaborowskiej agencja powinna informować klientów o przebiegu śledztwa i zapewniać, że firma funkcjonuje normalnie. Zdania co do przyszłości Cross Media są podzielone. Może jej pomóc oczyszczenie Andrzeja D. z zarzutów. Jeden z klientów agencji, GlaxoSmithKline, zawiesił współpracę z agencją do czasu wyjaśnienia sprawy. Pozostali nie zabierają głosu w sprawie.

Źródło:

Press, Agenci w agencji, Małgorzata Wyszyńska, 15.10.05, s.14
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
18.10.2005
15:02:05
Agnieszka
(18.10.2005 15:02:05)
A dlaczego raz pojawia się tylko pierwsza listerka nazwiska w tekście a raz pełne nazwisko? Już trzymajmy się jednej wersji.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin