Podwójne oblicze Unilevera

dodano: 
16.10.2007
komentarzy: 
0

Jak czytamy na bulldogreporter.com, Stowarzyszenie Konsumentów oskarżyło firmę Unilever o hipokryzję. Zdaniem członków Stowarzyszenia przedsiębiorstwo prowadzi dwie sprzeczne ze sobą kampanie reklamowe. W kampanii marki Dove wykorzystany jest wizerunek kobiety i jej naturalnego piękna. Natomiast marka Axe, również należąca do Unilevera, pokazuje kobietę jako przedmiot.

Rzeczniczka firmy Anita Larson stwierdziła, że reklamy Axe to dowcip, który skierowany jest do specyficznej grupy docelowej, czytamy na portalu. Z kolei kampania Dove jest poważna i dedykowana kobietom, by czuły się piękne i bardziej atrakcyjne. Campaign for a Commercial-Free Childhood, stowarzyszona z Harvard University, rozpoczęła akcję, która zachęca do wysyłania e-maili i listów do Unilevera z prośbą, by marka Axe odeszła od „seksistowskiej” kampanii reklamowej. (ak)

Źródło:

bulldogreporter.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin