.

 

#Podziel się doświadczeniem. Karolina Skutela, właścicielka Grayman Communications

dodano: 
01.09.2016
komentarzy: 
4

Karolina Skutela, właścicielka Grayman Communications

Spośród najlepszych PR-owców, z którymi miałam okazję współpracować, żaden nie miał choćby marketingowego wykształcenia. Bo zawód PR-owca to przede wszystkim umiejętność sprawnego posługiwania się wyobraźnią. Stawiając pierwsze kroki w zawodzie, nie  warto popadać w kompleksy, porównując się do doświadczonych kolegów. To nie doświadczenie, a właśnie świeżość spojrzenia „przenosi góry”.
„Jeżeli czegoś się nie da zrobić, poproś o to kogoś, kto o tym nie wie” albo „Jeżeli czegoś nie wolno, ale bardzo się chce, to można” - to złote myśli, jakie przyświecają pracy twórczej w naszej agencji, która doceniana jest, przede wszystkim właśnie, za niestandardowe i kreatywne podejście do PR. Bo PR to z jednej strony kreacja i nieszablonowe pomysły, ale z drugiej - także ich odpowiedzialna, rzetelna i konsekwentna egzekucja, która wymaga nie tylko twardych umiejętności, ale czasem i twardego tyłka.

Karolina Skutela - absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła London School of Public Relations oraz Warszawską Akademię Filmową w kierunku filmoznawstwa. Z branżą PR związana jest od 10 lat, a doświadczenie zdobywała pracując m.in w agencji Partner of Promotion. Od 3 lat samodzielnie w biznesie, z sukcesem prowadzi agencję Grayman Communications, która obsługuje takich Klientów jak: Leifheit Polska, UPC, BIOMED, Hines, Global Oconnect czy level27. Agencja specjalizuje się w PR produktowym i korporacyjnym, social media, eventach oraz zakupie mediów. Karolina jest także właścicielką marki obuwniczej, którą rozwija z powodzeniem na rynkach zagranicznych oraz udziałowcem w nowo-technologicznym, polskim start-upie z dziedziny holografii - Leia Display System.

ZOBACZ TEŻ:

#PodzielSięDoświadczeniem. Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication


#PodzielSięDoświadczeniem to akcja redakcyjna PRoto.pl skierowana do młodszych czytelników. Pytamy prezesów agencji, ekspertów, doświadczonych praktyków z brażny PR, marketingu, mediów społecznościowych o jedną radę dla osób początkujących w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.

Naszym celem jest z jednej strony stworzenie redakcyjnego kompendium, know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w zawodzie, a z drugiej - przestrzeni dla pracodawców, w której mogliby wskazać, jakie umiejętności i postawy są ich zdaniem ważne. Za cykl publikacji odpowiada Joanna Jałowiec.

Joanna Jałowiec. Redaktor naczelna PRoto.pl. Od ponad 10 lat w mediach. Specjalizuje się w wywiadach. Zawodowo interesują ją media społecznościowe, CSR, nowe technologie, kryzysy wizerunkowe, tematy społeczne i zmiany w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.

komentarzy:
4

Zobacz także...

Otwartość na zmiany i współpracę w zmieniającym się, wielozadaniowym otoczeniu - to jedna z porad specjalistki dla osób stawiających pierwsze kroki w branży PR...

Bądź zaangażowany - to przekaz ekspertki On Board Think Kong dla początkujących w PR-ze. Co to oznacza w praktyce?

Pytamy prezesów agencji, ekspertów, doświadczonych praktyków z branży PR, marketingu, mediów społecznościowych o jedną radę dla osób początkujących w szeroko pojętej branży komunikacyjnej...

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
06.09.2016
10:24:00
Karolina
(06.09.2016 10:24:00)
@Stary Wilku - Uczymy się całe życie... młodsi od starszych, starsi od młodszych ;) tekst miał dodać otuchy początkującym, a zaawansowani się nie wiem czemu czują dotknięci :)
04.09.2016
10:50:58
Stary wilk
(04.09.2016 10:50:58)
Pani Karolino, proszę nas tak łatwo nie skreślać. Jeszcze dużo musicie się Wy, młodzi uczyć ;)
02.09.2016
23:15:53
Monia
(02.09.2016 23:15:53)
To bardzo inspirujące! Aż z ciekawości wyślę do Was brief :-)
02.09.2016
9:40:17
Edward Bernays
(02.09.2016 9:40:17)
Spośród najlepszych pilotów, z którymi miałem okazję latać, żaden nie miał choćby ukończonego kursu pilota. Bo zawód pilota to przede wszystkim umiejętność sprawnego posługiwania się wyobraźnią. Dziękuję i dobranoc :)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin