Pogodowa Testa PR

dodano: 
08.02.2005
komentarzy: 
0

„Agencja TESTA Public Relations opracowała dla stacji TVN Meteo kampanię promocyjną skierowaną do osób spędzających urlop zimą w górach. Serwisy narciarskie TVN Meteo promowane są przy pomocy 110 tablic reklamowych, które umiejscowione są przy kolejkach linowych i wyciągach w najbardziej popularnych ośrodkach narciarskich w Polsce. Billboardy pojawiły się także w najczęściej odwiedzanych przez Polaków kurortach austriackich. Agencja przygotowała w ramach akcji materiały BTL, które rozdawane są w kilkudziesięciu hotelach, m.in. w Karpaczu, Szczyrku, Zakopanem, i Krynicy. W każdym z nich podłączony został również sygnał telewizyjny TVN Meteo. Częścią kampanii są skierowane do widzów stacji TVN Meteo konkurs SMS-owy na najbardziej zabawne zdjęcie z pobytu na nartach oraz program „Szkółka narciarska”.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin