Pokazać mleko z najlepszej strony

dodano: 
23.01.2006
komentarzy: 
0

TV Biznes wyemitowała program na temat kształtowania wizerunku produktów mleczarskich. Ich producenci starają się przekonywać nie tylko do zakupu swoich wyrobów, prowadzą także szeroko zakrojone akcje informacyjne. Przedstawiają one mleko i jego przetwory jako niezbędne składniki diety każdego człowieka i najbardziej dostępne źródło wapnia, potrzebnego do budowy kośćca.
Producenci stale prowadzą akcje dożywiania dzieci oraz kampanie prozdrowotne. Współpracują z podmiotami rządowymi, pozarządowymi i samorządowymi na rzecz promocji zdrowego trybu życia. Przykładem takiej kampanii jest akcja „Pij mleko będziesz wielki”. Producenci pozytywnie oceniają swoje zaangażowanie w ogólnobranżowe programy wizerunkowe. Zaznaczają, że mogłyby być bardziej rozbudowane i przynosić więcej wymiernych korzyści.

Źródło:

TV Biznes, Polskie mleko, 22.01.06, 16:41
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin