Pokazać Toruń od nowa
Jerzy Ciszewski na łamach Gazety Pomorskiej wypowiada się na temat poprawy wizerunku Torunia. Jego zdaniem działania z zakresu promocji i kreowania wizerunku powinny być prowadzone na bieżąco. Toruń jednak znajduje się w szczególnej sytuacji, gdyż na jego negatywny obraz miało wpływ wiele czynników: ptasia grypa, powódź i Radio Maryja.
Zapytany o możliwe rozwiązanie, Ciszewski odpowiada: „W tym konkretnym przypadku – być może jest nawet okazja, by w nieco przewrotny sposób starać się pokazać Toruń od nowa”. Uważa on, że działania promocyjne powinny objąć zarówno kampanię reklamową w mediach, jak i działania public relations. Ciszewski skomentował również pomysł stworzenia z łabędzia, od którego zaczęła się ptasia grypa w Polsce, symbolu miasta: „Jeszcze nikomu nie zaszkodziła odrobina uśmiechu (…) Łabędź może być jedną z atrakcji turystycznych miasta”.