Pokazać Toruń od nowa

dodano: 
10.05.2006
komentarzy: 
2

Jerzy Ciszewski na łamach Gazety Pomorskiej wypowiada się na temat poprawy wizerunku Torunia. Jego zdaniem działania z zakresu promocji i kreowania wizerunku powinny być prowadzone na bieżąco. Toruń jednak znajduje się w szczególnej sytuacji, gdyż na jego negatywny obraz miało wpływ wiele czynników: ptasia grypa, powódź i Radio Maryja.
Zapytany o możliwe rozwiązanie, Ciszewski odpowiada: „W tym konkretnym przypadku – być może jest nawet okazja, by w nieco przewrotny sposób starać się pokazać Toruń od nowa”. Uważa on, że działania promocyjne powinny objąć zarówno kampanię reklamową w mediach, jak i działania public relations. Ciszewski skomentował również pomysł stworzenia z łabędzia, od którego zaczęła się ptasia grypa w Polsce, symbolu miasta: „Jeszcze nikomu nie zaszkodziła odrobina uśmiechu (…) Łabędź może być jedną z atrakcji turystycznych miasta”.

Źródło:

Gazeta Pomorska, Z historyczną mgiełką, rozmowa z Jerzym Ciszewskim, 10.05.06, s. 7
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
11.05.2006
10:22:05
Smocza jama
(11.05.2006 10:22:05)
Jaki ekspert takie rady....
10.05.2006
12:52:34
Piotr
(10.05.2006 12:52:34)
Nie czytałem całego artykułu ale opierając się na powyzszym streszczeniu wyrażam swoje rozczarowanie (albo i nie). Rozczarowanie, jeśli przyjąć propozycje p. Jerzego jako poważne. Czytając między wierszami: za darmo są propozycje żartobliwe, za pieniądze moze być plan kampanii dla miasta.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin