Pokojowy wizerunek

dodano: 
09.11.2004
komentarzy: 
0

„Technolodzy polityczni premiera i zarazem kandydata na prezydenta Wiktora Janukowycza kreują wizerunek swego pracodawcy jako osoby, której zależy na utrzymaniu pokoju, i gwaranta stabilizacji” – donosi Życie. W artykule „Pomarańczowa alternatywa” przeczytamy o strategii wyborczej kandydatów na prezydenta Ukrainy i ich wizerunku. Wynika z niego, że doradcy Juszczenki zdają sobie sprawę, że premier Janukowycz chciałby przedstawić zwolenników opozycji „jako ekstremę”. Dlatego zabiegają o to, aby liczne obecnie manifestacje poparcia dla Juszczenki miały charakter wyłącznie pokojowy. Na spotkaniach zwolenników lidera Naszej Ukrainy, przybierających charakter „radosnych happeningów wolności”, króluje jaskrawy pomarańczowy. Opozycyjni specjaliści do spraw marketingu politycznego dbają, aby spotkania miały charakter pikników wyborczych. Ma to ogromne znaczenie, gdyż do czasu ogłoszenia oficjalnych wyników pierwszej tury Juszczenko nie może prowadzić kampanii w telewizji. „Pokojowe akcje uliczne mogą być substytutem obecności w mediach” – pisze Życie.

Źródło:

Życie, Pomarańczowa alternatywa, 9.11.04, s.8
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin