.

 

Polacy nagrodzeni w 2012 International Business Awards

dodano: 
17.08.2012
komentarzy: 
2

Złoto, srebro i trzy brązowe krążki – to polskie akcenty w 9 edycji konkursu 2012  International Business Awards. Na podium znaleźli się: Polpharma, Hasbro, Partnerstwo dla zdrowia wraz Garden of Words i agencja Genesis PR.

W tegorocznej edycji do IBA trafiło ponad 3 200 zgłoszeń z ponad 50 krajów i regionów. Zwycięzców wybrało grono jurorów w składzie 300 managerów wyższego stopnia z całego świata.

Firma Polpharma została uhonorowana dwiema nagrodami. Golden Stevie Award w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year - Issues Management” przyznano prowadzonemu przez nią Ogólnopolskiemu Programowi Zdrowia Seksualnego (OPZS). OPZS to kampania edukacyjna, promująca zdrowie seksualne. Przygotował ją dział Brand PR, Marketing Rx. Polpharma otrzymała ponadto brązową statuetkę w kategorii „Best Facebook Fanpage or Group” – za stworzony na FB w ramach OPZS fanpage „Seks To Zdrowie”. Profil prowadzony jest we współpracy z agencją 121PR.

Srebro (kat. „Communications or PR Campaign/Program of the Year - Marketing – Consumer Products”) przypadło firmie Hasbro za projekt „Monopoly Polska – Głosuj na swoje miasto”, przygotowany przez Weber Shandwick.

Brązem od 15 sierpnia pochwalić się może również Genesis Public Relations. Projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie” nagrodzono w kategorii „Communications or PR Campaign/Program of the Year - Investor Relations”. Taką samą statuetkę wręczono twórcom kampanii „Śniadanie daje moc!” – jednemu z najlepszych europejskich programów CSR-owych roku. Projekt zrealizowało Partnerstwo dla Zdrowia: Instytut Matki i Dziecka, Danone, Biedronka i Lubella.

Więcej na temat International Business Awards oraz lista nagrodzonych na stronie. (es)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
20.08.2012
9:13:07
Piotr Krupa
(20.08.2012 9:13:07)
Do tej listy należy dodać również trójmiejską firmę Implix i jej produkt GetResposne (platforma email marketingowa), który zdobył srebro w kategorii - Best New Product or Service of the Year - Software -New Version.
17.08.2012
12:33:49
Monika Kaczmare...
(17.08.2012 12:33:49)
gratulacje :)))
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin