Polish PR – Media Days 2017

dodano: 
29.09.2017
komentarzy: 
0

Czego tak naprawdę współczesne media oczekują od PR, a czego nie akceptują? Dlaczego w oczach dziennikarza popełniasz błędy i jak ich unikać? Czym są i jak walczyć z fake news? Jak z pomocą dziennikarzy unikać medialnych kryzysów? Jakie są triki i sztuczki w kreowaniu prawdziwie medialnych treści? Jak możesz wykorzystać brand journalism w relacjach z dziennikarzami?
kiedy i dzięki jakim narzędziom naprawdę zadziała digital PR? Jakie są reguły efektywnych relacji z influencerami? Na te i podobne tematy będą rozmawiać uczestnicy spotkania organizowanego przez dział konferencji dziennika „Rzeczpospolita”.

Polish PR – Media Days 2017 to pierwsza tego typu konferencja w Polsce, której celem jest wymiana wiedzy, doświadczeń i inspiracji pomiędzy dziennikarzami a przedstawicielami szeroko pojętej branży komunikacji. Tematy, które zostaną poruszone na spotkaniu to m.in. media relations, media cyfrowe, komunikacja kryzysowa, walka z fake newsami, brand journalism, digital PR w praktyce czy współpraca z blogosferą.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele mediów ogólnopolskich: Bogusław Chrabota (redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”), Bartosz Węglarczyk (Onet), Jarosław Gugała (Polsat) czy Maciej Orłoś (wp.pl) a także specjaliści marketingowcy i praktycy PR-u: Mateusz Krogulec (SzeriSzeri) czy Grzegorz Miłkowski (ContentHouse). Polish PR – Media Days 2017 będzie mieć formułę prelekcji i warsztatów.

Więcej informacji na stronie.

 

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.

UWAGA: Dla czytelników PRoto.pl mamy 15 proc. zniżkę na zakup wejściówki na konferencję (przy zgłoszeniu należy podać hasło „Proto”).

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin