Polska chce przyciągnąć Azję za 50 mln zł

dodano: 
11.04.2013
komentarzy: 
0

50 mln zł - tyle wyda Polska Orga­nizacja Turystyczna na największą akcję promocyjną naszego kraju w Azji. Cel: zachęcić Chińczyków i Hindusów do odwiedzania Polski.

Dziennik Polski informuje, że akcja ma ruszyć w drugiej po­łowie tego roku. POT liczy na przyciągnięcie zamożnych turystów indywidualnych z Pe­kinu, Szanghaju i Kantonu. „Pod względem ludności miasta te generują większą liczbę turystów niż niejeden kraj europejski. Zdecydowali­śmy się na te trzy miejsca na podstawie badań. Wynika z nich, że są to potencjalnie najlepsze miejsca, z których możemy uzyskać ten optymal­ny dla nas efekt, a więc zwięk­szone zainteresowanie, co przełoży się na liczbę turystów odwiedzających Polskę” – mówi Rafał Szmytke, prezes POT.

Co ciekawe, Chińczycy są rekor­dzistami, jeśli chodzi o wyda­wanie pieniędzy za granicą. Tak wynika z danych ze Świato­wej Organizacji Turystyki (UNWTO). Do Europy przyjeżdża już rocznie ponad 4 mln turystów z tego kraju. Na razie jednak omijają oni Pol­skę – do naszego kraju docie­ra zaledwie 30 tysięcy w ciągu roku. Do tego ich odwiedziny mają zazwyczaj charakter typowo biznesowy. Jak zaznacza Szmytke, POT po raz pierwszy skieruje swoją ofertę do turystów indywidualnych, a nie do przedstawicieli branży. „Będziemy pokazywali Polskę przez pryzmat kon­kretnych produktów i rzeczy, które można w naszym kra­ju zrobić. Kampanię przepro­wadzimy w internecie, tele­wizji i prasie. Będziemy rów­nież organizować widowisko­we imprezy w centrach miast” – tłumaczy. (es)

Źródło:

Dziennik Polski, Azjaci obejrzą reklamę Polski za 50 mln złotych, Marcin Banasik, 11.04.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin