Polski projekt nagrodzony w Eventiada IPRA Golden Awards

dodano: 
14.11.2019
komentarzy: 
0

Projekt „Mali Ratownicy”, który agencje Public Dialog i El Padre zrealizowały w 2019 roku dla marki Volkswagen, zdobył dwie nagrody w konkursie Eventiada IPRA Golden Awards. Polacy wrócili z moskiewskiej gali z Grand Prix „za promowanie bezpieczeństwa wśród rodzin” oraz nagrodą za drugą lokatę w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. 

Volkswagen prowadzi projekt „Mali Ratownicy” od 2017 roku. W jego ramach marka współpracowała z ratownikami medycznymi, by uczyć dzieci pierwszej pomocy w strefach zorganizowanych na polskich plażach. Każde dziecko, które ukończyło kurs, otrzymywało certyfikat. W trakcie trzech edycji „Małych Ratowników” przeszkolono ponad 35 tys. osób.

PR-em projektu zajmowała się agencja Public Dialog, El Padre odpowiadało za zorganizowanie wydarzeń. Podmioty realizowały projekt dopiero od 2019 roku w wyniku wygranego przetargu. Dwie wcześniejsze edycje przeprowadzały firmy Q&A Communication i KHS.

Nagrody w konkursie przyznawało jury, w którym byli także reprezentanci polskiej branży PR. Eksperci oceniali zgodność zgłoszonych projektów z międzynarodowymi standardami, innowacyjność w komunikacji, jakość analizy i insightów, a także planowanie i realizację.

„Mali Ratownicy” to jedyna kampania z Polski, która otrzymała nominację. Na shortliście znalazły się też projekty z Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Estonii, Kazachstanu, Rosji, Serbii, Tadżykistanu, Ukrainy czy Węgier. Pełna lista nagrodzonych znajduje się na stronie. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin