.

 

Polski sposób na reputację

dodano: 
24.06.2005
komentarzy: 
0

„Jak sprawić, by twoja firma przez długie tygodnie nie schodziła z pierwszych stron najbardziej poczytnych dzienników? Spowoduj kryzys i łam wszelkie zasady zarządzania sytuacją tego typu” – ironizuje Brief. „Kryzysowymi gwiazdami” obwołane zostały firmy Biedronka i Constar. Reputację straciło już wiele firm na całym świecie, ale często ze względu na trudną mierzalność tego pojęcia, przedsiębiorcy uważają, że ten problem ich nie dotyczy. „Zwłaszcza w Polsce, gdzie nadszarpnięta reputacja nie musi koniecznie wiązać się z wymiernymi stratami, np. ze spadkiem sprzedaży” – czytamy. Autorzy artykułu uważają, że „fatalna reputacja”, jaką ma Biedronka, w krajach zachodnich mogłaby doprowadzić firmę do poważnych problemów finansowych. „W Polsce póki co Biedronka ma się dobrze i będzie się miała jak najlepiej dopóki podstawowym kryterium wyboru miejsca zakupów będzie dla Polaków cena” – puentują Magdalena Zwolińska i Przemysław Mitraszewski.

Źródło:

Brief, Kryzysowa gwiazda, Kryzysowa gwiazda, czyli jak nie zniknąć z pierwszych stron gazet, Magdalena Zwolińska, Przemysław Mitraszewski. 01.06.05, s. 52
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin