.

 

Polskie agencje na krótkiej liście SABRE Awards

dodano: 
01.04.2014
komentarzy: 
0

Piętnaście projektów polskich agencji znalazło się na krótkiej liście do SABRE Awards. O nagrodę walczą m.in. 24/7Communication, MSLGROUP Poland, Ogilvy Public Relations Warsaw oraz Clue PR.

W finale konkursu w regionie EMEA została wyróżniona agencja 24/7 Communications w czterech kategoriach: „Fashion & Beauty” (launch nowego produktu Venus & Olay w Polsce), „Marketing to men” (Isaiah Mustafa, ambasador Old Spice, z wizytą w Polsce), „The Baltic” (czekoladowy weekend w Wedlu) oraz „Food service” („Dociekliwi” projekt realizowany z McDonald's). Ponadto MSLGROUP został wyróżniony w kategorii „Real Estate & Construction” (Launch Skanska Property Polska w social mediach) oraz „The Baltic” za wspólny projekt z GlaxoSmithKline („Loving Touch Matters”). Doceniono także inicjatywę Polskiej Unii Onkologii – Konkurs Zdrowa Gmina – realizowana wraz z partnerem w edukacji PZU przez agencję BE_Communications. Projekt został nominowany w kategorii „Healthcare Providers”. Wśród finalistów znaleźli się także: Hill+Knowlton Strategies Polska („Mam haka na raka”), Ogilvy Public Relations Warszawa wraz z PAN-em („Język polski jest Ą-Ę”) oraz Clue PR wraz z Fellowes Poland („Protect Your Identity”), a także BrandLab za działania PR przy promocji marki Black Energy Drink, wspólny projekt Mondelez Polska i Alert Media Communications („Milka. Moje miasto się przytula”) oraz Pitera Communications, która zrealizowała projekt dla Liberty Direct (kategoria „Marketing to youth”). W kategorii „Technology: hardware” została doceniona agencja Sarota PR za projekt SAPPHIRE rozGRYwka, zaś Getin Bank został wyróżniony za komunikację odświeżonego wizerunku marki.

Gala rozdania nagród odbędzie się 20 maja 2014 r. w Londynie. (kg)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin