Polskie agencje nominowane do European Excellence Awards
Znamy listę projektów nominowanych w ramach tegorocznej edycji European Excellence Awards. Wśród nich znalazło się sześć kampanii autorstwa polskich agencji.
W kategorii „Health” nominowana została agencja Primum PR za kampanię dotyczącą immunizacji wcześniaków, realizowaną na rzecz Abbott Laboratories Poland. W tej samej kategorii nominowana została także agencja Hill&Knowlton, za kampanię edukacyjną „Mam SM”, zrealizowaną dla koncernu Gedeon Richter. Agencja Euro RSCG Sensors zdobyła natomiast nominację w kategorii Relaunch, za wprowadzenie na polski rynek nowego modelu Volvo.
W kategorii przeznaczonej dla kampanii z Polski i Rosji do finału zakwalifikowano trzy polskie agencje: Twenty Four Seven za program „Bezpieczna jazda” realizowany dla McDonald’s Poland, Partner of Promotion za kampanię wspierającą e-biznes, przeprowadzoną w imieniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Grayling Poland, który dla firmy LG Electronics zrealizował kampanię On-Life. Dodatkowo agencja ta została nominowana w kategorii HR Communication, za działania z obszaru employer brandingu na rzecz Mars Polska.
Lista zwycięzców konkursu European Excellence Awards 2010 zostanie ogłoszona 9 grudnia w Pradze. (ks)