.

 

Polskie agencje nominowane do Sabre Awards

dodano: 
14.04.2011
komentarzy: 
0

On Board PR, Partner of Promotion, Walk&Talk, MSL Warsaw, Headlines Porter Novelli, Euro RSCG Sensors,  Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton oraz Havas Sports&Entertainment Polska znalazły się w gronie agencji nominowanych do konkursu Sabre Awards organizowanego przez Holmes Group.

On Board otrzymało nominację w kategorii consumer products za kampanię dla firmy Danfoss Polska, Walk & Talk – w kategorii advocacy crisis management za działania realizowane na rzecz Liberty Direct. Agencję MSL Warsaw nominowano za współpracę z firmą Panasonic (kategoria: product media relations – consumer). Kampania na rzecz przedsięwzięcia Dariusza Szwasta, zrealizowana przez Headlines Porter Novelli otrzymała nominację w kategorii the Baltic. W tej samej kategorii nominowano również: Euro RSCG Sensors (za działania na rzecz Grupy Żywiec) Hill & Knowlton (kampania dla Gedeon Richter Marketing Polska). Nominację w kategorii community relations otrzymało Havas Sports & Entertainment Polska (za kampanię na rzecz Dalkia Polska).

Trzy nominacje przypadły w udziale Partner of Promotion. Agencję wyróżniono w kategoriach: public education (kampania dla Bureau Polska), real estate and construction (kampania dla Orco Propoerty Group) oraz issuses management (kampania dla Greenfone). Taką samą liczbą nominacji uhonorowano Fleishman-Hillard (kategorie: the Baltic – za kampanię dla marki Winiary, industrial and manufacturing – za kampanię dla CWS-boco oraz bussiness services – za kampanię dla Diners Club Polska).

Nominację do Sabre Awards (w kategorii marketing to youth) otrzymała również grupa wydawnicza Polskapresse. (iw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin