„Polskie obozy śmierci” a wizerunek kraju - spojrzenie z zagranicy

dodano: 
18.02.2005
komentarzy: 
0

Redakcja PRoto przygotowała raport, w którym prezentujemy wypowiedzi specjalistów ds. PR z zagranicy dotyczące postrzegania Polski przez pryzmat zwrotu „polskie obozy koncentracyjne”. Odpowiedzi, jakie otrzymaliśmy są zaskakujące – i to zarówno te przychylne, jak i te, których autorzy widzą Polskę w złym świetle. Wszystkie wskazują na fakt, że przemyślana kampania PR dla Polski może być panaceum na dolegliwości jej wizerunku wśród obcokrajowców. Co więcej, wydaje się, że wstępna strategia Olinsa jest spójna z pomysłami naszych rozmówców i że właśnie oni chcieliby widzieć nas jako naród z inwencją, także w dziedzinie promocji własnego kraju za granicą. Zapraszamy do lektury i pozostawienia swojej opinii na PRoto – można ją zamieścić bez logowania. Cały raport

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin