Polskie projekty na Excellence Awards
Wiemy już, które polskie kampanie zostały nominowane do Excellence Awards. Na krótkiej liście znalazły się projekty agencji Edelman Polska, Feedback-Hill&Knowlton, Glaubicz Garwolińska Consultants, On Board, Partner of Promotion, Testa Communications i United PR.
Edelman Polska został nominowany w kategorii „Launch” za kampanię na rzecz ekologicznych toreb Greenbag.
Wspierany przez Feedback/Hill and Knowlton dla GlaxoSmithKline Ogólnopolski Program Dla Młodzieży „Mam Haka Na Raka” nominowano do nagrody w kategorii kampanii narodowych i regionalnych (Polska, Rosja) jako projekt z Polski.
Glaubicz Garwolińska Consultants nominowano za wsparcie buddyjskiej organizacji Agon Shu w przeprowadzeniu religijnej ceremonii w Jerozolimie w kategorii „Multicultural Communications”.
Akcję społeczną „Kampania na rzecz pracowników ochrony” realizowaną przez On Board PR dla NSZZ „Solidarność” nominowano do nagrody w kategorii „Public affairs”.
Projekt „Warto kupować w Agito” realizowany przez Partner of Promotion dla sklepu internetowego Agito.pl zakwalifikował się do finału konkursu w kategorii „Change Communication” oraz kategorii regionalnej „Polska i Rosja”.
Testa Communications zakwalifikowała się za organizację Polskich Dni w Zell am See-Kaprun do kategorii „Travel and Tourism”.
Projekt United PR związany z wprowadzeniem na rynek Alior Banku wyróżniono w trzech kategoriach: „Finanse”, „Launch” oraz kategoria regionalna: „Polska i Rosja”.
Ponadto polskie biuro Fleishman-Hillard, wraz z biurami: londyńskim i amsterdamskim, zostało nominowane do nagrody w kategoriach „Best Campaign” i „Interational Communication” za akcję prowadzoną dla Fellowes: „W obronie europejskiej tożsamości".
Konkurs European Excellence Awards ma na celu wyróżnienie najlepszych i najbardziej profesjonalnych kampanii public relations w Europie. Gala, podczas której wręczone zostaną nagrody, będzie miała miejsce w Budapeszcie, 11 grudnia 2008. Pełna lista nominowanych na stronie konkursu. (kk)