Polzak Marketing 2020 już w najbliższy piątek

dodano: 
17.06.2020
komentarzy: 
0

Marketing w dobie pandemii – to temat tegorocznej konferencji Polzak Marketing, która rozpocznie się już najbliższy piątek, 19 czerwca 2020 roku o godzinie 10:00. Tym razem wydarzenie, w odpowiedzi na COVID-19, odbędzie się online, w digitalowym studio na żywo.

Jak mówią organizatorzy, pandemia stała się okazją do testowania rozwiązań technologicznych dla wirtualnych spotkań, czego dowodem będzie właśnie Polzak Marketing 2020.

Tematem tegorocznej konferencji będzie marketing w dobie pandemii. Mowa będzie o tym, jak przetrwać i „wygrać” pandemię i czego marki mogą, a czego muszą się nauczyć z pandemii. Poruszony zostanie wątek cybermarketingu i cyberkonsumenta, czyli świata po COVID-19.

Program rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie m.in. na pytania, dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.

Następnie debatę strategiczną „Marketing w dobie pandemii” poprowadzi na żywo Grzegorz Markowski – strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19.

Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą:

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Head of Marketing, Grupa Żywiec,

Paweł Czajka, dyrektor departamentu zarządzania kontraktami i zakupami, Santander Bank Polska,

Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group.

Rejestracja na wydarzenie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin