Porządna kampania

dodano: 
16.11.2004
komentarzy: 
0


Zarząd Oczyszczania Miasta ogłasza konkurs na stworzenie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej, która ma propagować zachowania proekologiczne wśród mieszkańców Warszawy. „Do konkursu zapraszamy agencje reklamowe, twórców niezależnych, tych wszystkich, którzy mają pomysł jak atrakcyjnie i przekonywująco pokazać mieszkańcom stolicy, że brak dbałości o porządek, niesegregowanie śmieci i niesprzątanie po swoich psach jest passè. Teraz tredny jest recykling, wyrzucanie petów i papierów do koszy, sprzątanie po swoim psie” - informuje Iwona Fryczyńska, rzecznik prasowy ZOM. Celem kampanii jest uświadomienie warszawiakom zasad oraz korzyści płynących z prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów oraz włączenie ich w budowanie wizerunku czystej, ekologicznej Warszawy. Ogłoszenie wyników konkursu zaplanowano na 25 lutego 2005 r. Nagrodą jest realizacja kampanii – na jej wykonanie przeznaczono 800 tys. zł, część pieniędzy pochodzi z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska. Kampania zostanie zrealizowana wiosną przyszłego roku. Więcej informacji będzie dostępnych na stronie www.zom.waw.pl
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin