Poszukiwania British Airways

dodano: 
02.11.2004
komentarzy: 
0

British Airways zamierza wynająć agencję PR, która polepszy wizerunek linii lotniczych wśród klientów. Linie przechodzą kryzys związany zarówno z ogólną sytuacją po zamachach terrorystycznych w 2001 roku, jak i z wydarzeniami z sierpnia tego roku, kiedy tysiące pasażerów British Airways zostało „uwięzionych” na lotnisku Heathrow w Londynie z powodu niewystarczającej ilości personelu obsługującego loty. Wynajęta agencja miałaby się zająć przede wszystkim relacjami z mediami i prowadzeniem innowacyjnych działań PR-owskich. Przedstawiciele linii lotniczych chcą, aby agencja „zbudowała siłę marki British Airways”. Nie zdecydowano dotąd o wysokości budżetu przekazanego na te działania.

Źródło:

PRWeek
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin