POT chce rozkochać świat w chełmińskich walentynkach

dodano: 
21.03.2013
komentarzy: 
0

Chełmińskie walentynki stały się towarem eksportowym. Za ich pomocą Polska Organizacja Turystyczna na całym świecie zachęca, aby odwiedzać nasz kraj – informuje Gazeta Pomorska Grudziądz.

Jak czytamy w dzienniku, walentynki cheł­mińskie to jedna z ośmiu atrakcji z województwa kujawsko-pomorskiego, które Polska Organizacja Turystycz­na chce promować na całym świecie. E-wydawnictwo prezentowa­ne było po raz pierwszy podczas targów ITB w Berlinie w tym roku. „Chełmno, jakie można zo­baczyć w e-booku, jest sztanda­rowym Certyfikowanym Pro­duktem Turystycznym POT w naszym województwie” – mówi Elżbieta Pawelec, insp. ds. promocji turystycznej w Wydziale Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji chełmińskiego Urzę­du Miasta. Wydawnictwo jest dostępne w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej – i można je pobrać  na swój telefon, smartfona lub komputer. Autorka tekstu, Monika Smól, przypomina, że miastu przepustkę do otrzymania strony w e-booku dało zdobycie w 2008 roku nagrody POT-u w konkursie dla wyjątkowych atrakcji turystycznych w Polsce.  Jak podkreśla z dumą Pawelec, „w e-booku znalazły się jedynie te miasta, które uważane są w branży turystycznej za warte promocji”. Siedem pozostałych imprez w kujawsko-pomorskim, nagrodzonych w ciągu minionego dziesięciolecia, to: we­necka noc z parowozami, festyn archeologiczny w Biskupinie, bydgoskie: Plus Camerimage - Międzynarodowy Festiwal Sztu­ki Autorów Zdjęć Filmowych i Wyspa Młyńska - Wyspą Kultu­ry, toruńskie: Żywe Muzeum Piernika, fort IV „Yorck-Żółkiewski" i Planetarium im. Władysława Dziewulskiego. (es)

Źródło:

Gazeta Pomorska Grudziądz, Chełmnem promują Polskę, Elżbieta Pawelec, 21.03.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin