POT i kampania telewizyjna

dodano: 
20.05.2010
komentarzy: 
0

Jak donoszą Wiadomości Turystyczne, Polska Organizacja Turystyczna postanowiła budować tożsamość Polaków wokół zagranicznych działań promocyjnych. W tym celu POT postanowił wyemitować w TVP cykl programów „Polska na śniadanie”. Ma być on uzupełnieniem zagranicznej promocji naszego kraju, realizowanej w ramach projektu „Promujmy Polskę razem”. W celu zagranicznej promocji Polski POT przygotował też rejs żaglowca „Chopin”, który odwiedzić ma znane europejskie porty. (ks) 

 

 

Źródło:

Wiadomości Turystyczne, POT rusza z kampanią promującą Polskę w telewizyjnej Dwójce, MKK, 16.05.2010, s.3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin