POT szuka agencji na chiński rynek [przetarg]

dodano: 
04.02.2011
komentarzy: 
2

Polska Organizacja Turystyczna w I kw. 2011 otworzy przedstawicielstwo w Chinach. W tym celu poszukuje firmy, która zajmie się działaniami promocyjnymi na tym rynku w latach 2011-2012.

Oprócz organizacji m.in. roadshow czy stoisk promocyjnych na targach strategia POT zakłada powołanie stałego pracownika zajmującego się PR-em. Będzie on odpowiedzialny za reprezentację  POT w kontaktach z mediami, doradztwo w zakresie promocji czy monitorowanie działań konkurencji. Termin składania ofert upływa 17.02.2011 r. o godz. 12.00. Kryterium wyboru jest wyłącznie cena. (bs)

Czytaj więcej

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
05.02.2011
9:22:07
BlackCat
(05.02.2011 9:22:07)
Gratulacje dla POT! Idealny timing - lub coś ktoś wiedział o przetargu wcześniej... Obecnie w Chinach trwają obchody chińskiego Nowego Roku. Oficjalnie do 11 lutego, a nieformalnie do 17 lutego Chińczycy świętują. "Biura są puste, miasta wyludnione - wszyscy wrócili do swoich rodzin na prowincji". Następny przetarg proponujemy POT zorganizować na promocję PL w USA, gdzie terminem składania ofert będzie piątek po Dniu Dziękczynienia. Powodzenia!
04.02.2011
11:06:36
chińskie biznesu
(04.02.2011 11:06:36)
no tak, jak kryterium jest wylącznie cena to będzie jak z tym importem, do rozwagi w tym temacie ostatnia debata: http://odpowiedzialnybiznes.pl/pl/praktyka-csr/aktualnosci.html?id=4384 zapis video z debaty FOB
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin