POT unieważnia przetarg na PR w Chinach

dodano: 
24.02.2011
komentarzy: 
1

Polska Organizacja Turystyczna unieważniła przetarg dotyczący realizacji działań PR-owskich na rynku chińskim. W procedurze jedynym kryterium była cena, a najniższa zaproponowana cena przewyższyła kwotę, jaką POT zamierzał wydać na ten cel.

W przetargu wzięło udział pięć firm. Najtańsza okazała się oferta pekińskiej firmy Lavendr Media China, która zaproponowała działania warte 116 260 euro. Budżet kampanii miał natomiast wynosić 400 tys. złotych. Wśród polskich firm swoje oferty złożyły: Ogilvy PR (z najwyższą ceną – 859 127 euro), Scarlet Oak (zaproponowana cena: 178,6 tys. euro) i Classic China (185 tys. euro).

POT ponownie rozpisze przetarg. Niewykluczone, że tym razem zostanie zmodyfikowany przedmiot zamówienia. (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
24.02.2011
16:55:01
PRówka
(24.02.2011 16:55:01)
niech żyje profesjonalizm!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin