POT zaprasza do Polski w CNN

dodano: 
16.10.2012
komentarzy: 
1

Polska w CNN? Tak, za ponad 2,5 mln zł, i to podczas kampanii prezydenckiej. POT podpisał z amerykańską stacją umowę na emisję spotu „Polska – Feel Invited” przed prognozą pogody. Nasi bracia zza oceanu będą go mogli oglądać do grudnia.

Film zostanie wyemitowany 225 razy w wersji 30 sekundowej i 275 razy w wersji 10 sekundowej przed prognozą pogody. 44 proc. reklam pojawi się na antenie CNN w prime time. Jak dodaje w komentarzu na facebookowym profilu POT Tomasz Rudomino (dyrektor POIT Paryż), będzie go można zobaczyć także przez miesiąc w 100 francuskich kinach przed seansami. Polska w spocie autorstwa BBDO to kraj dynamiczny, dobry na wypoczynek i zabawę. W materiale kuszą spływy kajakowe czy imprezy w polskich pubach i klubach, morze, Gdańsk, Poznań, żubry, skauci i górska wspinaczka, Warszawa – miasto kibiców, Wrocław z biciem rekordu na gitarowe granie oraz Kraków z aktorami na rynku. „Mamy nadzieję, że za pośrednictwem kampanii reklamowej, poza dotarciem z przekazem o Polsce do turystów, powiększymy również grono interesariuszy, którzy będą przełamywać stereotypy związane z wizerunkiem naszego kraju. Nowe kanały komunikacji, co prawda, szybko stają się modne, a przez to popularne i oczywiście wykorzystujemy je informując o Polsce. Jednak tradycja telewizji, jej zasięg i opiniotwórczość w dalszym ciągu są niezastąpione” – mówi Jolanta Grus Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej POT.

 

Polska Organizacja Turystyczna współpracowała z CNN przy realizacji projektów promujących Polskę już wcześniej, w 2008 i 2009 roku. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
16.10.2012
12:49:55
HUbert
(16.10.2012 12:49:55)
No i super, bardzo fajnie, że pokazują Polskę w CNN w taki właśnie sposób! Dumnym :)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin