Powstał Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR

dodano: 
14.07.2021
komentarzy: 
1

W branży pojawiła się nowa inicjatywa – Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR. Jej założycielami jest grupa doświadczonych liderów ds. relacji korporacyjnych z dużych podmiotów, takich jak Google, Allegro czy Grupa Żywiec. Inicjatywa powstała we współpracy ze Związkiem Firm PR, który zapewnił klubowi instytucjonalne i organizacyjne wsparcie.

KDPR jako cel przyjęło „zbudowanie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń dla osób pracujących w branży public relations w firmach i korporacjach oraz instytucjach i organizacjach pozarządowych”. Klub ma za zadanie także „oddziaływać na branżę PR w celu jej dalszego rozwoju na poziomie edukacji, kształcenia i standardów branżowych oraz kształtować dialog pomiędzy usługobiorcami i usługodawcami PR w Polsce”.

„Wierzymy, że ta dopiero powstająca organizacja będzie kluczowym elementem spajającym ekosystem PR w Polsce, tworząc platformę do otwartego i szczerego dialogu między agencjami i klientami na zupełnie nowym, profesjonalnym poziomie. Warto podkreślić, że już na początkowym etapie inicjatywy w Klubie możemy znaleźć ekspertów z ogromnym doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej, reprezentujących najważniejsze sektory polskiej i światowej gospodarki” – komentuje Sebastian Stępak, prezes ZFPR.

Członkami założycielami KDPR są:

Stefan Bogucki (Senior Communications Manager, CEE, Revolut)

Magdalena Brzezińska (Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec)

Michał Fura (Public Affairs & Policy Director, UPC)

Marcin Gruszka (Head of Comms, Allegro)

Marta Jóźwiak (Head of Communications, CEE, Google)

Agnieszka Kępińska-Sadowska (Senior Area Manager Corporate & Government Affairs Central Europe, Poland, Baltics, Mondelez)

Olaf Krynicki (Director of Communications, Samsung)

Maciej Lasoń (Head of Communication East Europe, Board Member, Unilever)

Małgorzata Mejer (dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, CEE, Procter & Gamble)

Arkadiusz Mierzwa (dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka, Jeronimo Martins Polska)

Marta Pokutycka-Mądrala (Corporate Affairs and PR Director, Nationale-Nederlanden)

Jan Ściegienny (Communications Director, CEE, Facebook)

Anna Wiśniewska (Marketing and Communications Director, Skanska)

Początkowa agenda programowa klubu obejmuje dwa projekty: standaryzację mierzenia efektywności działań PR oraz analizę zmian w kulturach organizacyjnych firm i korporacji post-covid, a także ich wpływ na transformację komunikacji z pracownikami i klientami.

Klub ma charakter otwarty. Jak informuje KDPR, nowi członkowie będą przyjmowani na wniosek kandydatów poparty rekomendacją dwóch członków wprowadzających, warunkiem dołączenia będzie także spełnienie „minimalnych wymagań gwarantujących posiadanie niezbędnego doświadczenia”. (mb)

Źródło:

Na zdjęciu głównym: I rząd od lewej - Grzegorz Szczepański (Inicjator), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej, CEE), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden, Corporate Affairs and PR Director); II rząd od lewej - Sebastian Stępak (Prezes ZFPR), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR sieci Biedronka), Olaf Krynicki (Samsung, Director of Communications), Marcin Gruszka (Allegro, Head of Comms), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez, Senior Area Manager Corporate & Government Affairs Central Europe, Poland, Baltics), Stefan Bogucki (Revolut, Senior Communications Manager, CEE), Anna Wiśniewska (Skanska, Marketing and Communications Director), Maciej Lasoń (Unilever, Head of Communication East Europe, Board Member).
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin