.

 

Powstała agencja marketingu gamingowego

dodano: 
15.03.2017
komentarzy: 
0

Gameset, czyli nowa na rynku agencja, będzie zajmować się łączeniem marek ze społecznościami graczy i fanów e-sportu. Firma odpowiada na potrzeby branży gier, klientów oraz agencji reklamowych.

Agencja będzie wspierać marki w dotarciu do społeczności graczy oraz wykorzystaniu potencjału gier i e-sportu w komunikacji marketingowej. Gameset oferuje działania z zakresu strategii, kreacji i realizacji. Usługi agencji są skierowane do marek, agencji reklamowych oraz firm z branży gier.

„Naszym celem jest popularyzacja gamingu w Polsce. W tym sektorze jest ogromny potencjał dla marek, bo z jednej strony mamy bardzo konkretne argumenty biznesowe (zasięgi, zaangażowanie, intencja zakupowa), a z drugiej strony zupełnie niezagospodarowaną przestrzeń przez marki pozagamingowe” – komentuje Piotr Bombol, Strategy Director & Partner w agencji Gameset.

„Komercjalizacja gier może się odbyć poprzez dopuszczenie większej liczby partnerów i sponsorów do tego świata. Zachęcamy inne podmioty na rynku do współpracy oraz wspólnego budowania branży” – mówi z kolei Łukasz Turkowski, Media Director & Partner w agencji.

Gameset działa od początku lutego 2017 roku. Obecnie współpracuje z agencją bna. (mb)

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin