Poznań szuka agencji PR [przetarg]

dodano: 
25.07.2011
komentarzy: 
4

Poznański Ratusz poszukuje agencji, która będzie obsługiwała miasto w zakresie PR, ze szczególnym uwzględnieniem media relations.

Do głównych zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie strategii i harmonogramu działań PR w związku z cyklicznie organizowanymi wydarzeniami w mieście, bieżąca obsługa miasta Poznań w wybranych obszarach tematycznych oraz dobór grup dziennikarzy „dla każdego ze wskazanych obszarów tematycznych”.

Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 5 sierpnia. Przy ich ocenie zostaną uwzględnione następujące kryteria: cena - 45 proc., ogólna koncepcja działań w ramach obsługi PR - 40 proc.,  harmonogram działań w ramach obsługi PR - 15 proc. (ks)

Ogłoszenie o przetargu

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
08.08.2011
13:34:12
wiem
(08.08.2011 13:34:12)
ajj, szkoda słów, bo wynik konkursu do przewidzenia,
26.07.2011
14:45:55
zaintrygowana
(26.07.2011 14:45:55)
są lepsze kwiatki: "Selekcja grupy dziennikarzy dla każdego ze wskazanych obszarów tematycznych z wyróżnieniem grupy 100 szczególnie ważnych kontaktów dla każdego obszaru tematycznego". Obszarów jest 5....albo ja nie rozumiem języka polskiego, albo mamy w Polsce 500 szczególnie ważnych dziennikarzy..... Pełny raport z oceną jakościową do 12 grudnia, kiedy współpraca trwa do 12 grudnia!Jak można podsumować w pełni współpracę w momencie jej trwania??? A w ramach raportu kontakty do dziennikarzy, którzy przyjęli zaproszenie do odwiedzenia miasta i rekomendacje działań PR na przyszłość. Co z ochroną danych np.? Czy dziennikarze w takim przypadku nie powinni wyrazić zgody na ich przekazanie? Rekomendacja na przyszłość? Czyli co- strategia na kolejne lata gratis za miłą współpracę:) Czy tylko ja mam wrażenie, że to jest ustawione albo szukają naiwnego?
25.07.2011
14:16:33
życzliwy
(25.07.2011 14:16:33)
o, i to się nadaje do prasy.
25.07.2011
12:09:41
Łukasz Witkowski
(25.07.2011 12:09:41)
Miasto Poznań w dokumencie "Brief_Media relations" zobowiązuje zwycięską agencję do osiągnięcia określonej liczby publikacji w mediach. Jest to niezgodne z Kodeksem Dobrych Praktyk ZFPR: "Firmom nie wolno podpisywać z klientem umów, które gwarantowałyby osiągnięcie rezultatów zależnych od suwerennej decyzji strony trzeciej".
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin