„Pozostań Sobą” z Headlines

dodano: 
14.02.2005
komentarzy: 
0

„Pozostań Sobą!” to tytuł, a zarazem hasło przewodnie kampanii edukacyjnej, przygotowanej przez Headlines Brand & Corporate Communication dla Janssen-Cilag, producenta systemu transdermalnej hormonalnej terapii zastępczej Systen. Rzecznikiem kampanii jest Grażyna Szapołowska, która swoją osobą przekonuje kobiety, że okres menopauzy to naturalny etap w ich życiu, a jego nieprzyjemne symptomy można złagodzić m.in. stosując hormonalną terapię zastępczą. Celem kampanii „Pozostań Sobą!” jest przybliżenie problemu menopauzy jako naturalnego etapu w życiu kobiety oraz pokazanie, że hormonalna terapia zastępcza jest bezpieczną formą wyrównania niedoboru hormonów. Kampania ma również zmienić wizerunek kobiety po 50-tce - która może nadal aktywnie żyć i doświadczać nowych, wspaniałych przeżyć. Oficjalna inauguracja kampanii odbędzie się podczas planowanej na początku marca konferencji prasowej. Również w marcu będzie organizowany cykl warsztatów psychologicznych dla kobiet w wieku okołomenopauzalnym. Na warsztaty będzie można się zgłaszać wysyłając kupon zamieszczony w kolejnych numerach „Twojego Stylu”. Komunikacja w ramach kampanii będzie prowadzona trójtorowo: do lekarzy specjalistów, do mediów i bezpośrednio do kobiet w wieku okołomenopauzalnym.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin