Pozycjonowanie korporacyjne - czyli co?

dodano: 
22.09.2008
komentarzy: 
0

Jak zarządzać wartościami firmy, mówi Karen van Bergen na łamach Pulsu Biznesu. Nawet rynkowi giganci muszą stale umacniać swój wizerunek, żeby klienci nie zapomnieli o nich, przekonuje specjalistka z agencji Fleishman-Hillard.

Zdaniem van Bergen sama komunikacja i marketing to w zarządzaniu firmą za mało. Ważne jest także pozycjonowanie korporacyjne. Na te działania składają się między innymi: jakość oferowanych usług i produktów, troska o zadowolenie pracowników, czy społeczna odpowiedzialność firmy, wymienia rozmówczyni dziennikarza. Polskim firmom, które chcą budować swe marki za granicą radzi ona przede wszystkim odpowiedzieć sobie na pytanie w jakim miejscu rozwoju są i dokąd zmierzają. (ał)

Źródło:

Puls Biznesu, To zespołowa praca, która się nie kończy, rozmawiał Marcin Zawiśliński, 22.09.08, s.18
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin