PR branży motoryzacyjnej

dodano: 
27.04.2006
komentarzy: 
0

7 czerwca w Warszawie zostanie zorganizowana konferencja „Jakiej drogi do klienta potrzebuje branża motoryzacyjna? - Public relations, reklama czy inne działania marketingowe?”. O roli tych narzędzi marketingu dla różnych sektorów branży motoryzacyjnej dyskutować będą autorzy i zleceniodawcy rynkowych strategii.
Poruszą oni m.in. temat konieczności budowy marek na rynku MSP branży motoryzacyjnej oraz zastanowią się nad rolą reklamy w prasie i internecie. Uczestnikami konferencji będą osoby zarządzające marketingiem z firm wszystkich sektorów branży. Informacji na temat wydarzenia udziela Katarzyna Mazur tel. (022) 845 01 40, 660 718 810, mail: mazur@pim.org.pl. Więcej informacji można także znaleźć na stronie.
Patronat medialny nad konferencją objął wortal PRoto.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin