.

 

PR domu mediowego

dodano: 
17.01.2007
komentarzy: 
5

Magdalena Ostrowska będzie odpowiadać za PR i marketing domu mediowego MPG Media Planning. Dotychczas była Business Development Managerem w firmie i zajmowała się głównie pozyskiwaniem klientów. Awans na nowo utworzone stanowisko New Business & Marketing Directora poszerza zakres jej obowiązków o działania public relations i marketing.
Ostrowska pracowała wcześniej w dziale reklamy wydawnictwa Gruner&Jahr, w agencji Ciszewski PR oraz w firmie outdoorowej Clear Channel Poland. (kk)

komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
05.10.2007
4:35:38
fernando
(05.10.2007 4:35:38)
Muy bonita
18.01.2007
10:23:51
korek
(18.01.2007 10:23:51)
Zdjęcie jest bardzo fajne, jestescie zlosliwi. Nie rozumiem, po co to komentowac?
17.01.2007
12:10:17
krell
(17.01.2007 12:10:17)
ceterum censeo...hihihi...że fotka... :))))
17.01.2007
12:07:37
lulek
(17.01.2007 12:07:37)
rany, odczepicie sie w koncu od tych zdjec???? naprawde nie macie czego komentowac?? tak tak wiem: najpierw trzeba zadbac o swoj wizerunek, a dopiero potem o wizerunek firmy. juz to zostalo ustalone i nie trzeba po raz kolejny o tym pisac!
17.01.2007
11:57:44
jerz
(17.01.2007 11:57:44)
zdjęcie by mogło być lepsze ....
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin