PR Executive w Grupie ABK

dodano: 
23.02.2006
komentarzy: 
1

Anna Łomża objęła stanowisko PR Executive w Grupie ABK. Do jej obowiązków należy dbanie o wizerunek agencji, budowanie relacji z mediami oraz obecnymi i potencjalnymi klientami. W zakres jej obowiązków wchodzi również nadzór nad współpracą z mediami i promocja medialna programów własnych agencji w tym „SportujSię!”, „inetcom.pl” oraz „art dea”. Najważniejszym zadaniem będzie prowadzenie programu „idea awards”, konkursu reklamowego.
Anna Łomża jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej i podyplomowych studiów Public Relations w Instytucie Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wcześniej związana była z agencją DATA PR w Krakowie.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
24.02.2006
0:21:57
Pytanko
(24.02.2006 0:21:57)
Czy znowu będzie tak wesoło jak ze szkoleniem piarowym organizowanym przez ABK kiedy organizatorów złapano na kłamstwie, że zaproszono wykładowców, którzy nigdy nie wyrazili zgody na uczestnictwo, a twierdzono, że nie przybyli, bo sie rozchorowali lub musieli nagle wyjechać?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin