PR FORUM 2015: klucz do rozwoju PR? Storytelling, digital, większa rola kobiet

dodano: 
30.10.2015
komentarzy: 
1

Prelegenci XVIII edycji forum zastanawiali się czy jest w tym wszystkim miejsce na tradycyjny PR. W końcu zmienia się sposób przekazu, dotarcia do odbiorców, jednak tradycyjne podejście w rozumieniu jakości i profesjonalizmu pozostaje niezmienne.

Warsztaty dotyczyły trzech zagadnień: „efektywny PR, czyli jak mierzyć, żeby zmierzyć”; „wizerunek na milion sposobów” i „ content w owned, paid, earned media. Jak połączyć różne żywioły”.

Konferencję poprowadził Grzegorz Szczepański, CEO, Hill&Knowlton Strategies.  Wśród prelegentów znaleźli się: Lord Peter Chadlington, były CEO Hunsworth Group oraz Fredrik Andersson z Bonnier Business-to-Business, Jakub Turowski (Facebook), Sebastian Stępak (MSL Warsaw), Piotr Czarnowski (First PR), Michał Fura (UPC), Mariusz Sokołowski (R4S), Marek Wróbel (Neuron),Paweł Netczuk (Mediarun), Norbert Kilen (Think Tank), Rafał Szymczak (Profile), Roman Jamiołkowski (Provident Polska), Sebastian Łuczak (ŁUCZAK PR), Magdalena Grabarczyk-Tokaj (Instytut Monitorowania Mediów), Adam Łaszyn (Alert Media Communications), dr Maria Buszman-Witańska.

Co będzie kluczem do rozwoju PR? Między innymi nad tym zastanawiali się goście spotkania, które odbyło się 23 października. Wskazywali między innymi na storytelling, tłumacząc to „doskonaleniem umiejętności opowiadania i tworzenia historii kreujących komunikację marek i projektów”. Istotny będzie także digital, mobilność i social media - jako narzędzie spersonalizowanego dotarcia do odbiorców. Prelegenci zwracali także na ogromną rolę kobiet, która będzie wrastać. Padło także stwierdzenie, że jakość usług wzrośnie dzięki umiejętności słuchania klientów i skupienia się na ich rzeczywistych potrzebach.

Związek Firm Public Relations serdecznie dziękuje współorganizatorowi Pulsowi Biznesu, partnerowi głównemu Instytutowi Monitorowania Mediów, wszystkim prelegentom oraz uczestnikom tegorocznej konferencji.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
30.10.2015
13:09:11
IMAGENCY. Agenc...
(30.10.2015 13:09:11)
Przyszłością jest bez wątpienia jeszcze większe zaangażowanie klientów w markę, nic więc dziwnego, że wzrośnie rola kobiet, to one przecież są mistrzyniami w budowaniu trwałych relacji, słuchaniu, skupianiu się na potrzebach klienta :-)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin