PR kryzysowy Steve’a Jobsa

dodano: 
12.09.2007
komentarzy: 
0

Obniżenie ceny iPhone’a o $200 spotkało się z negatywną reakcją – czytamy na portalu baltimoresun.com. Swoje niezadowolenie wyrazili fani marki Apple, blogerzy i ci, którzy kupili iPhone’a przed obniżką. Steve Jobs, współzałożyciel i prezes firmy, został zmuszony do przyznania się do błędu i obiecał, że go niezwłocznie naprawi. Wielu ekspertów ds. marketingu twierdzi, że takie zachowanie Jobsa jest najlepszym sposobem na odbudowanie wizerunku firmy. Jednak wielu przyszłych klientów może się wahać, czy zakupić produkt Apple tuż po jego premierze, zauważa autorka artykułu Andrea Walker.

Jednym z działań mających odbudować dobry wizerunek firmy jest oferowanie bonu $100 na zakupy w sklepach Apple. Dostaną go ci, którzy kupili iPhone’a po jego premierze, za $599. (ak)

Źródło:

baltimoresun.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin