PR na szczycie G8

dodano: 
21.07.2006
komentarzy: 
2

Jak podaje The Times, szczyt G8 okazał się centrum nasilonych działań PR. Rosja zatrudniła amerykańską agencję Ketchum do złagodzenia wizerunku Putina, ale agencje brytyjskie starają się temu przeciwdziałać. Na zlecenie nieprzychylnej Putinowi Fundacji Praw Obywatelskich Borysa Berezowskiego Agencja Bell Pottinger próbowała nabyć powierzchnię reklamową w czasie trwania programu G8. Jednak reklamy, które były krytyczne wobec Putina, zostały odrzucone.
APCO Worldwide wspomagana przez londyńską firmę Luther Pendragon wykorzystuje szczyt do krytykowania prezydenta Rosji za więzienie rosyjskich „oligarchów” Chodorkowskiego i Lebedewa. Ostatnio zaś agencja Portland doradza w kontaktach z mediami komitetowi organizacyjnemu szczytu. Ma się także zająć reprezentowaniem Kremla podczas rocznego przewodzenia państwom G8.

Źródło:

The Times (UK), July 13, 2006
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
21.07.2006
13:52:10
talkie
(21.07.2006 13:52:10)
no bo ma, to kolejny powod, dla ktorego zaden kontrkandydat nie jest w stanie sie przebic
21.07.2006
13:39:26
J-23
(21.07.2006 13:39:26)
A wczoraj przczytałem, że Putin ma rekordowo wysokie poparcie wśród Rosjan - 80%.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin