.

 

PR niedoceniany

dodano: 
09.11.2007
komentarzy: 
1

„Wśród części dziennikarzy zauważyć można niechęć do branży public relations” – pisze w felietonie w Gazecie Finansowej Marek Sokół z NewsPR. Jego zdaniem część mediów krytykuje niemal każdy przejaw działań PR-owskich, co jest zupełnie niezrozumiałe. Sokół zauważa, że niechęć dziennikarzy kierowana jest najczęściej pod adresem „firm, instytucji czy wręcz osób, które znalazły się w sytuacji kryzysowej” i korzystają ze wsparcia PR-owców. Jego zdaniem branżę powinien niepokoić fakt, że jej działania w mediach często bywają przedstawiane jako „kuglarskie sztuczki” lub „zasłona dymna”. (psp)

Źródło:

Gazeta Finansowa, Bezsensowna krytyka pijaru, Marek Sokół, 09.11.07, s.13
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
09.11.2007
9:39:23
rolas
(09.11.2007 9:39:23)
akurat pan Sokół doskonale współpracował z PR-owcami:) pozdrawiam
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin