PR-owcy na studiach
W najnowszym numerze miesięcznika Press można przeczytać artykuł o studiach podyplomowych z zakresu PR, marketingu i promocji. Cytowana przez autora tekstu, Piotra Zielińskiego, Joanna Frankiewicz z Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera, zauważa, że kształcenie podyplomowe staje się coraz bardziej popularne wśród Polaków - „Istnieje szansa, że w tym roku utworzymy o 50 procent więcej kierunków niż w poprzednim”.
Do najchętniej wybieranych specjalności należą PR, marketing i promocja. „Na te kierunki jest tak wielu chętnych, że musimy tworzyć dodatkowe grupy” – dodaje Frankiewicz. Dariusz Tworzydło z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, dzieli się w artykule kilkoma uwagami na temat profilu osób uczestniczących w zajęciach - „W ostatnim roku akademickim mieliśmy słuchaczy pracujących miedzy innymi w motoryzacji, farmacji, nowoczesnych technologiach (IT), mediach”.
Natomiast Tomasz Maliszewski z Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie dodaje: „Program jest tak skonstruowany, że formuła zajęć jest przystępna dla osób z bardzo różnym wykształceniem”. Autor artykułu podkreśla, że słuchacze studiów podyplomowych wolą zajęcia praktyczne od teoretycznych i oczekują zazwyczaj możliwości zetknięcia się na zajęciach z praktykami obecnymi w branży od dłuższego czasu.