.

 

PR-owcy o premierze

dodano: 
13.02.2006
komentarzy: 
0

Stacja TVN 24 wyemitowała program poświęcony analizie działań wizerunkowych premiera Marcinkiewicza. W audycji wypowiadali się rzecznik prasowy rządu Konrad Ciesiołkiewicz, doradca ds. PR Gerald Abramczyk i Wojciech Jabłoński, specjalista ds. marketingu politycznego z UW, a także publicysta Michał Ogórek. Wszyscy zwrócili uwagę na nową jakość w komunikowaniu się premiera ze społeczeństwem. Ciesiołkiewicz podkreślił, że powodem wysokiej oceny działań premiera oraz dużego zaufania społecznego jest jego osobowość i naturalna sympatia dla ludzi, a nie PR. Wojciech Jabłoński wyliczył natomiast zabiegi PR, które zastosował Marcinkiewicz. Uważa on, że na korzyść wizerunku premiera działa pozytywny kontrast z jego otoczeniem politycznym. Premier, w kontekście innych polityków, jest postrzegany jako osoba stabilna i spokojna. Jest otwarty na zwykłych ludzi, lubi pokazywać się w ich otoczeniu. Jabłoński zwraca też uwagę na nietypowe miejsca spotkań z dziennikarzami np. na projektowanym skrzyżowaniu autostrad. Gerald Abramczyk podkreśla natomiast nowy styl komunikacji premiera, który nie jest jego zdaniem propagandą. Zwraca uwagę na cztery filary, na których jest budowany wizerunek Marcinkiewicza: wiarygodność, zaufanie, kompetencja i urok osobisty. Michał Ogórek zarzuca mu jednak brak konkretnych działań.

Źródło:

TVN24, Reportaż tygodnia, 11.02.06, 13:46
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin