PR-owska osiemnastka

dodano: 
31.12.2007
komentarzy: 
0

Z okazji urodzin agencji MM Communications o początkach firmy opowiadają Marcinowi Zawiślińskiemu z Pulsu Biznesu Krzysztof Materna i Wojciech Mann. MMC powstało w 1989 roku i właśnie świętuje swą pełnoletność.

Zanim jednak obaj dziennikarze oficjalnie powołali do życia firmę, mieli już na swoim koncie projekty z pogranicza reklamy i public relations. „Robiliśmy to na zasadzie firmy krzaka, która nie miała osobowości prawnej. Mieliśmy tylko i aż naszą wyobraźnię i pomysły” – wspomina Mann. Na początku agencja specjalizowała się w produkcji telewizyjnej, robiąc reklamy między innymi dla międzynarodowej firmy tytoniowej. W latach dziewięćdziesiątych, kiedy w Polsce pojawiły się agencje sieciowe, duet Mann i Materna rozszerzył działalność także o organizację eventów i PR.

Dziś mogą się pochwalić wieloma przedsięwzięciami tworzonymi w ramach MM Communications. Od jedenastu lat przygotowują oprawę oraz strategię promocji turnieju Prokom Open, jak pisze Zawiślański „jednej z najlepszych w Europie imprez zawodowego tenisa”. Przez dekadę współpracowali także z polskim operatorem komórkowym, czego ukoronowaniem był event, podczas którego wystąpił iluzjonista David Cooperfield. Ostatnio zorganizowali wielką imprezę z okazji fuzji dwóch banków. Co roku MMC robi 4 duże imprezy oraz kilkanaście małych, za co od marca 2007 odpowiada Donata Adamczyk.

Mann i Materna mówią z dumą, że dobrze czują się w roli biznesmenów, a logo MM Communications jest dziś bardzo cenne. (ał)

Źródło:

Puls Biznesu, Dwaj panowie od promocji, Marcin Zawiśliński, s.12, 31.12.07
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin