PR-owy Silver Drum dla Polaków

dodano: 
08.10.2012
komentarzy: 
0

Znamy już laureatów tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Na liście finalistów kategorii PR  znalazły się trzy polskie projekty, nagrodzono jeden. Statuetkę Silver Drum zdobył projekt Doping TV realizowany przez agencję Young & Rubicam Poland. Grand Prix kategorii przyznano natomiast libańskiemu oddziałowi agencji Leo Burnett.

Projekt Doping TV był realizowany w trakcie Euro. Polegał on na zmotywowaniu polskich reprezentantów przebywających w warszawskim hotelu Hyatt poprzez utworzenie specjalnego hotelowego kanału telewizyjnego. Przez całą dobę emitowano w nim nagrania kibiców wspierających naszą drużynę.

Grand Prix w kategorii PR otrzymała natomiast agencja Leo Burnett Beirut za kampanię „A Bet for a National Conscience”. Polegała ona na  przezwyciężeniu licznych podziałów istniejących w społeczeństwie Libańskim poprzez zjednoczenie Libańczyków wokół wspólnego przedsięwzięcia. Jest nim budowa sieci gromadzącej i uzdatniającej wodę, która ma być eksportowana do innych krajów pustynnego Bliskiego Wschodu. Projekt ma nadzorować prywatna firma, której właścicielem mają być pośrednio sami Libańczycy, dzięki czemu wszyscy mają czerpać zyski z przedsięwzięcia. Projekt doprowadził także do zacieśnienia współpracy między libańskimi przedsiębiorcami w ramach forum Civic Influence Hub.

Łącznie w kategorii PR zgłoszono 92 kampanie. Do finału zakwalifikowało się 20. Rozdano 9 nagród Silver Drum, 4 kampanie nagrodzono statuetkami Golden Drum. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin