PR potrzebuje proetycznych działań

dodano: 
05.05.2014
komentarzy: 
1

Konferencja naukowa pt. „Dylematy etyczne w public relations i dziennikarstwie” już za nami. W wydarzeniu wzięli udział liczni przedstawiciele świata nauki oraz praktycy reprezentujący zarówno świat mediów, jak i PR.

Zgromadzeni goście dyskutowali na temat kondycji współczesnych mediów oraz public relations, poruszali także kwestie dotyczące etyki w komunikacji - analizowanej w kontekście teoretycznym, ale i czysto warsztatowym. Zastanawiali się także nad wizerunkiem branży PR w kraju (stosowne wyniki badań, przeprowadzonych przez GfK Polonia, omówił prof. Jerzy Olędzki).

Sporą atencją uczestników cieszył się panel dyskusyjny, zorganizowany przez Związek Firm Public Relations. Wzięli w nim udział m.in. Norbert Ofmański (prezes ZFPR), Rafał Szymczak (współautor projektu „Czyste Informacje”) i przedstawiciele sygnatariuszy „Deklaracji o przeciwdziałaniu ukrytej reklamie”. Ta część konferencji zakończyła się intensywną dyskusją, skupiającą się na dwutorowym - bo akademickim oraz praktycznym - podejściu do polskiego PR.

Organizatorzy konferencji zauważają potrzebę nieustannego wsparcia wszelakich proetycznych działań w branży komunikacyjnej. Tylko to umożliwi wypracowanie aktualnych, wspólnych standardów, które byłyby akceptowane i przestrzegane przez podmioty kreujące wizerunek lub/i reputację współczesnego biznesu i nie tylko.

Konferencja odbyła się w Instytucie Dziennikarstwa WDiNP UW. PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.

 


Sprawdź moduł kursu internetowego Akademii PRoto - Etyka w PR


komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
05.05.2014
12:05:37
Łukasz Przybysz
(05.05.2014 12:05:37)
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za tak liczny udział. Zapraszamy następnym razem oraz do lektury przygotowywanych właśnie publikacji pokonferencyjnych. Dziękujemy także naszym Patronom. dr Łukasz Przybysz Sekretarz konferencji Uniwersytet Warszawski
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin