PR rozpoczyna się wcześniej

dodano: 
22.06.2006
komentarzy: 
0

W magazynie Pro-KREACJA można przeczytać artykuł Joanny Sokalszczuk-Delbar, przybliżający temat public affairs na przykładzie nowych inwestycji w Łodzi. Autorka zwraca uwagę na fakt, że działania PR są podejmowane zazwyczaj dla projektów lub produktów, które już istnieją na rynku, mogą też towarzyszyć ich wprowadzaniu. Natomiast przypadek rewitalizacji łódzkich fabryk, to przykład sytuacji, gdy komunikacja i działania PR zostają „uruchomione” nawet na kilka lat wcześniej, zanim gotowy projekt uzyska swój pełny kształt.
Sokalszczuk-Delbar przedstawia w skrócie historię powstania i rozwoju idei rewitalizacji dawnej fabryki Izraela Poznańskiego, która obecnie stała się kompleksem pod nazwą Manufaktura. Już pod koniec lat 90-tych zniszczona fabryka zainteresowała francuskiego inwestora, który zaproponował utworzenie centrum rozrywki, kultury i handlu. Jednak propozycja ta spotkała się z niechęcią mieszkańców Łodzi. Autorka opisując etapy działań public relations, podkreśla rolę dialogu z otoczeniem „Komunikacja z mieszkańcami jest podstawowym gwarantem sukcesu (…) Dlatego też tak ważny okazuje się w takich przypadkach dialog ze społecznością lokalną. Podkreślam: dialog. Nie chodzi tu bowiem o to, aby forsować własne, genialne PR-owe pomysły, ale posługiwać się narzędziami, które oferuje nam przyszły klient”.

Źródło:

Pro-KREACJA, Jak przekonać mieszkańców, czyli public affairs po łódzku, Joanna Sokalszczuk-Delbar, 02.06.06, s. 30
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin