PR studenckim okiem

dodano: 
27.04.2005
komentarzy: 
0

27 kwietnia odbyły się dwie konferencje poświęcone public relations organizowane przez studentów. O godzinie 12.00 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego rozpoczyeła się Adverteaser – Bitwa. Reklama vs. PR oraz ATL vs. BTL. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest teza, czy rzeczywiście jesteśmy świadkami zmierzchu reklamy i przejęcia jej dotychczasowych funkcji przez narzędzia takie jak public relations i BTL. Studenci będą próbowali dokonać oceny i analizy obecnej sytuacji reklamy masowej w odniesieniu do innych sposobów komunikacji (public relations, BTL). Pierwszy dzień konferencji, która potrwa do 29 kwietnia, zapowiada się bardzo interesująco dla zainteresowanych branżą public relations. Uczestnicy będą dyskutować m.in. o tym, czy PR wypiera reklamę. W Rundzie 1 pod hasłem „Efektywność” uczestnicy podejmą próbę odpowiedzi na pytanie, które narzędzia są bardziej efektywne i jak się to liczy. W Rundzie 2 – „Wizerunek”, studenci będą się zastanawiać, które z narzędzi jest skuteczniejsze przy budowie wizerunku firmy. Runda 3 – „Sprzedaż” będzie dotyczyła tego, które z narzędzi lepiej spełnia podstawowy cel promocji, jakim jest sprzedaż. Ponadto pierwszego dnia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać wykładu dotyczącego reklamy społecznej. W godzinach 16.00-18.00 zaplanowano prezentację case’u, który przedstawia wspólne wykorzystanie narzędzi reklamowych i PR-owych. Więcej na stronie organizatora Koła Naukowego Marketingu UW – TARGET. Natomiast po południu Studencka Organizacja PRogress zaprosiła do centrum Informatycznego UW na konferencję „Niekonwencjonalne metody public relations sposobem kreowania wizerunku przedsiębiorstwa”. W konferencji wzieli udział m. in. Julita Dąbrowska z agencji Kalitero PR oraz Rafał Szczepanik i Oksana Krzyżowska, autorzy książki „Nietypowe przypadki Public Relations”. Swoje prezentacje przygotowali też członkowie SOPR Progress.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin