PR wspiera premierę filmu

dodano: 
22.11.2006
komentarzy: 
0

Mel Gibson, amerykański aktor i reżyser korzysta z technik PR, aby wspomóc kampanię promocyjną swojego najnowszego filmu „Apokalipsa”. Stratedzy pracujący dla Gibsona zaplanowali działania skierowane do mniejszości latynoskiej w USA, której przodków dotyczy film. Akcja ta ma zapobiec ewentualnym protestom, podobnym do tych, jakie wywołał wśród mniejszości żydowskiej film „Pasja”.
Magazyn LA Times informuje, że wśród zatrudnionych przez Gibsona ekspertów, znalazł się Jhane Myers, publicysta o korzeniach indiańskich, który ma ułatwić komunikację z tą grupą etniczną. Specjalnie dla niej zaplanowano projekcję niepełnej wersji filmu jeszcze przed jego oficjalną premierą. Pokaz był taktycznym posunięciem Gibsona, zaplanowanym przez jego doradców ds. PR, którego celem było poznanie reakcji publiczności na temat delikatnych treści zawartych w utworze. (psp)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin