#PracujęBoLubię

dodano: 
29.11.2016
komentarzy: 
1

Badania pokazują, że aż 60 proc. Polaków nie lubi swojej pracy. W odpowiedzi ruszyła kampania #PracujeBoLubie, której organizatorem jest Employer Branding Institute.
Celem akcji jest rozpoczęcie dialogu o pozytywnych emocjach związanych z pracą, inspirowanie dobrymi przykładami i edukowanie w zakresie kształtowania swojej pozytywnej kariery.

Ale główny cel jest jeszcze prostszy, więcej ludzi, którzy uśmiechają się na myśl o swojej pracy!

Jak? Do kampanii dołączyły osoby, które PracująBoLubią i nie boją się o tym opowiedzieć. Marcin Prokop, Joanna Kulig, Macademian Girl, Łukasz Jakóbiak i wielu innych opowiedzieli o swoich motywacjach do pracy i o tym, jak można radzić sobie z momentami, kiedy się nie chce.

W ramach akcji #PracujeBoLubie rozpowszechniane będą wypowiedzi ekspertów na temat tego, jak każdy z nas może polubić swoją pracę oraz pracodawcy, którzy stworzyli dla swoich pracowników pozytywne otoczenie. Na stronie kamapanii będzie można zobaczyć od środka firmy takie jak Costa Coffee, Credit Agricole, Egis, Go Sport,  ITmagination, mBank, Orbis, Sii, T-mobile i TVN i dowiedzieć się jakie są ich sekrety w motywowaniu pracowników.
Na stronie internetowej kampanii www.pracujebolubie.pl można też sprawdzić swój poziom zadowolenia z pracy. (red)

 

komentarzy:
1

Zobacz także...

Na to pytanie pomoże odpowiedzieć Barometr Szcześcia, narzędzie przygotowane w ramach kampanii #Pracujebolubie. O założeniach akcji rozmawiamy z dr Barbarą Zych z Employer Branding Institute...

Twórcy kampanii zorganizowali akcję ambientową na warszawskim „Mordorze”...

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
29.11.2016
15:52:12
XXX
(29.11.2016 15:52:12)
Nie pierwsza :) Pierwsza się właśnie zakończyła (1.edycja). www.younick.pl/pracalubieto
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin