.

 

PRaktykuj za granicą po raz piąty

dodano: 
04.02.2008
komentarzy: 
0

4 lutego rozpoczęła się V edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, po raz pierwszy prowadzona we współpracy z konkursem „Grasz o staż”. Do udziału w projekcie Instytut Monitorowania Mediów zaprasza wszystkich studentów interesujących się PR-em i komunikacją. Nagrodami dla twórców najlepszych strategii komunikacyjnych dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” są zagraniczne staże w agencjach PR Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton i Weber Shandwick.

Zadanie konkursowe polega na stworzeniu projektu strategii komunikacyjnej dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” dla jednego z trzech tematów związanych z działalnością Fundacji:

- temat I: Strategia 1% na rzecz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” pod kątem pozyskania jak największej liczby darczyńców oraz utrwalenia wizerunku Fundacji jako znaczącej Organizacji Pożytku Publicznego.

- temat II: Przygotowanie koncepcji przekształcenia Ogólnopolskiego Festiwalu Zaczarowanej Piosenki w imprezę o charakterze międzynarodowym.

- temat III: Strategia komunikacji społecznej zachęcającej ludzi w każdym wieku do zaangażowania się w działalność wolontariacką na rzecz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Nadesłane prace będą oceniane przez jury w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchala, językoznawca z Uniwersytetu Śląskiego, Piotr Pogon, kierownik Zespołu PR&Fundraising Fundacji „Mimo Wszystko” i Anna Sanowska, dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.

„PRaktykuj za granicą” składa się z trzech etapów. W pierwszym, który potrwa do 4 kwietnia 2008, uczestnicy będą mogli rejestrować się i składać projekty prac przez stronę www.grasz.pl. Laureatów piątej edycji konkursu „PRaktykuj za granicą” poznamy w czerwcu 2008 roku podczas uroczystej Gali wręczenia nagród razem ze wszystkimi laureatami konkursu „Grasz o staż”.

Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspierają: Grasz o staż, AIESEC oraz Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego. PRoto.pl objęło projekt patronatem medialnym.

Za odbyte w biurach międzynarodowych agencji PR praktyki laureaci otrzymają także wynagrodzenie nie niższe niż 2200 zł brutto za miesiąc. Ponadto, zwycięzcom konkursu, zostaną przekazane roczne prenumeraty magazynu Brief.
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs08. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są przez stronę: www.grasz.pl. (kk)
 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin