PRisma Communications dla Aquaform

dodano: 
21.06.2005
komentarzy: 
0

Aquaform, producent wyposażenia łazienek, powierzył realizację działań PR agencji PRisma Communications. W ramach współpracy agencja PRisma Communications będzie odpowiedzialna za realizację kompleksowych działań public relations, mających na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku Aquaform zarówno w obszarze PR produktowego, jak i korporacyjnego. PRisma Communications będzie odpowiedzialna także za doradztwo w zakresie innych obszarów public relations, m.in. wydarzeń specjalnych i PR w internecie. Celem działań będzie budowanie pozycji firmy Aquaform jako jednego z czołowych producentów w segmencie wyposażenia łazienek. „Przekazując realizację kampanii z zakresu public relations wyspecjalizowanej agencji liczymy, że Aquaform umocni swoją pozycję na rynku jako ekspert w zakresie wyposażenia łazienek” - powiedział Jakub Piszczek, specjalista ds. public relations w firmie Aquaform. Agencja PRisma Communications, należąca do grupy McCann Worldgroup, działa na polskim rynku od 1997 roku. Do grona klientów agencji należą obecnie m.in.: Abbott Laboratories, Aquaform, BT Global Services, Danone, Grupa Żywiec oraz MasterCard.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin