Procontent Communication tworzy dział digital

dodano: 
01.02.2018
komentarzy: 
2

Agencja Procontent Communication, należąca do sieci Global Reach PR, rozszerza zakres świadczonych usług o digital marketing.

Od teraz agencja będzie prowadzić również działania contentowe, SEO, SEM, influencer marketing i social media. W jej ofercie znajdą się też realizacje wideo oraz tworzenie stron internetowych. ,,Dział digital ma dawać wsparcie SEO, SEM oraz reklamowe dla już prowadzonych działań z obszaru social media, influencer marketing oraz e-PR” – wyjaśnia Iwona Kubicz, prezes agencji. Jak mówi, utworzenie takiego działu to odpowiedź na oczekiwania klientów.

Do nowo utworzonej struktury w agencji dołączyli Aleksandra Młyńska i Łukasz Zborowski.

Aleksandra Młyńska jako specjalista ds. digital będzie odpowiedzialna za kierowanie działem, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie rozwiązań dla reklamodawców oraz koordynacja projektów w zakresie SEO, SEM, content marketing, influencer marketing, social media oraz web design. Wcześniej Młyńska była związana z WSiP oraz Umbrella Marketing Group.

Aleksandra Młyńska

Łukasz Zborowski będzie w agencji obejmował stanowisko producenta contentu wideo. Zajmie się produkcją wideo na potrzeby internetu. Wcześniej pracował m.in. w agencji informacyjnej Newsrm.tv. Jest absolwentem Warszawskiej Szkoły Filmowej.

Łukasz Zborowski

Procontent Communication korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin