Prognozy ComPressu i nowy klient

dodano: 
23.04.2008
komentarzy: 
2

W ramach procesu wprowadzenia akcji na rynek NewConnect, agencja ComPress przedstawiła długookresową strategię wzrostu. Strategia związana jest z planowaną na IV kwartał nową emisją akcji. Spółka chce pozyskać ok. 3 mln zł.

Spółka przewiduje rozwój struktur odpowiedzialnych za organizację wydarzeń specjalnych oraz dalszy rozwój w obszarze relacji inwestorskich oraz internetowego PR.

„Zakładamy możliwość przejęcia w przyszłości mniejszej agencji eventowej” - mówi prezes ComPressu Bogdan Biniszewski, aczkolwiek nie określa dokładnie, kiedy i jaką firmę ComPress miałby przejąć.
 
ComPress przewiduje również inwestycje związane z rozbudową usług szkoleniowych.

Spółka planuje zamknąć rok 2008 przychodami na poziomie 6,3 mln zł i zyskiem netto 350 tys. zł. Po przeprowadzonej emisji akcji spółka określiła szacunkowy wzrost przychodów w 2009 roku na 20% i zysku netto na 18%. Te prognozy zakładają pomyślną sytuację na giełdzie podczas IV kwartału.
 
Struktura akcjonariatu przedstawia się następująco:
Migut Media – 64,6%
MMG Poland Sp. z o. o. – 20%
Konsultanci ComPress SA – 7 % (6 konsultantów – red.)
Inne osoby prywatne – 8, 4%
Inne osoby prywatne to m.in. założyciele ComPressu i członkowie rady nadzorczej.

Choć Biniszewski nazywa prognozy „ostrożnymi” przedstawiają się one następująco:

Planowany wzrost w 2008 r.
Przychody: nie mniej niż 10%
Zysk netto: nie mniej niż 12%

Planowany wzrost w 2009 r. (po emisji akcji)
Przychody: 20%
Zysk netto: 18%

Planowany wzrost w 2010 r.
Przychody: 25%
Zysk netto: 30%

ComPress wygrał przetarg na obsługę Polfy Rzeszów, na działania z zakresu PR produktowego dla dwóch marek: Menofem i Carbo. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. (ml)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
25.04.2008
1:38:18
Ell
(25.04.2008 1:38:18)
Większy kapital obrotowy = większy wzrost, co jest w tym nienormalnego?
23.04.2008
21:55:25
MAX
(23.04.2008 21:55:25)
Im dalsze prognozy tym większe wzrosty. Raczej powinno być odwrotnie. Trochę niepoważne traktowanie odbiorców informacji.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin